Keyword Density – kolikokrat v vsebini se ponovi določena ključna beseda. Če se v tekstu dolžine 300 besed pojavi izbrana ključna beseda 5x, je keyword density te strani 5/300 = 1,66%. Priporočljivo je, da gostota ključnih besed ni večja od 3%, saj je lahko preoptimiziran tekst sankcioniran z izgubo pozicij.
SEO orodja
Orodja, ki jih uporabljamo pri optimizaciji spletnih strani z namenom izboljšanja njihove pozicije na iskalnikih (v nadaljevanju SEO orodja), ne morejo nadomestiti dela SEO strokovnjaka, so pa koristen pripomoček pri optimizaciji in pozicioniranju spletnih strani na iskalnikih. Orodja SEO se največkrat uporabljajo za analizo vsebine spletnega mesta, prepoznavanje morebitnih težav in predlaganje izboljšav. Uporabljajo se lahko tudi za sledenje uspešnosti spletnega mesta v iskalnikih, analiziranje spletnih mest konkurence in primerjanje uspešnosti.
Kaj je one page SEO?
On-page SEO je optimizacija, ki se dogaja na spletni strani. Bolj natančno povedano – gre za vsebinsko optimizacijo spletne strani. Za dosego dobrih pozicij na iskalnikih je potrebno optimizirati vse elemente na strani, ki vplivajo na pozicijo spletne strani. Poleg same vsebine strani, ki mora biti relevantnaza ključno besedo, ki je predmet optimizacije, moramo optimizirati še elemente kot so title naslov, heading oznake, url naslove, imena slik in povezav, ipd.
SEO napake
Optimizacija spletnih strani: pogoste napake, ki se jim je treba izogibati. Optimizacija spletnih strani je ključnega pomena za podjetja, ki želijo povečati svojo spletno prepoznavnost in na svojo spletno stran privabiti več obiskovalcev. Vendar pa obstajajo pogoste napake lastnikov spletnih mest, ki jim preprečujejo doseganje želenih položajev v iskalnikih. Te napake lahko razvrstimo v tri skupine: vsebinske, tehnične in marketinške.
Iskalni marketing
Oglaševalci se vse bolj zavedajo, da so iskalniki postali primarna vstopna točka za brskanje po internetu. Posledično več oglaševalskih sredstev usmerjajo v iskalnike. Iskalniki dosegajo rekordne obiske in rekorden doseg med uporabniki interneta, podjetja pa so zdaj bolj premišljena in načrtna v svojih oglaševalskih strategijah na iskalnikih, kot je Google Ads. Širok nabor oglaševalskih možnosti, ki jih ponujajo iskalniki, je prisilil podjetja, da so te priložnosti izkoristila.
Brezčasna eleganca starinskega nakita
Starinski nakit ima določeno privlačnost, ki je preprosto ne morejo ponoviti sodobni kosi. Vsak kos nakita pa naj si gre za prstane, uhane ali ogrlice ima svojo edinstveno zgodbo in zgodovino, zaradi česar ti kosi nakita (več o ponudbi nakita na naslovu https://zlatarnacelje.com/si/nakit.html) na niso le lepi dodatki – so umetniška dela, ki so prestala preizkus časa. V tem članku bomo raziskali brezčasno eleganco starinskega nakita in zakaj so ti vintage zakladi tako posebni.
Ste izgubili pozicije zaradi Googlovega pingvina?
Ste opazil, da ste drastično izgubili pozicije za najpomembnejše ključne besede na Googlu? Ali pa ste opazili, da vam je zelo upadel obisk spletne strani? Se je to zgodila konec maja 2013 ali oktobra istega leta, morda konec letošnjega oktobra? Če je temu tako, potem lahko skoraj z zagotovostjo rečemo, da ste utrpeli posledice spremembe Googlovega algoritma, ki sliši na ime Penguin
Problem uporabe okvirjev (ang. frames)
Na uspešnost pozicioniranja spletnih strani na iskalnikih vplivajo tudi okvirji (ang. frames), s pomočjo katerih je lahko zgrajena spletna stran. Okvirji so bili še posebej pereč problem okoli leta 2004, ko je bilo še kar precej spletnih strani narejenih na ta način, danes pa na srečo takšnih strani skorajda ne najdemo več. Zakaj gradnja spletne strani z okvirji predstavlja problem za optimizacijo spletne strani?