Ste opazil, da ste drastično izgubili pozicije za najpomembnejše ključne besede na Googlu? Ali pa ste opazili, da vam je zelo upadel obisk spletne strani? Se je to zgodila konec maja 2013 ali oktobra istega leta, morda konec letošnjega oktobra? Če je temu tako, potem lahko skoraj z zagotovostjo rečemo, da ste utrpeli posledice spremembe Googlovega algoritma, ki sliši na ime Penguin
Google redno izvaja spremembe iskalnega algoritma. Večje spremembe nosijo imena po simpatičnih živalih. leta 2011 je tako npr. udarila Panda, sedaj Penguin. Kaj sploh prinašajo te spremembe algoritmov? Poenostavljeno rečeno gre za nova pravila pri razvrščanju zadetkov na strani rezultatov iskanj. Na pozicijo spletne strani bi naj vplivalo več kot 300 dejavnikov. Nekateri od teh imajo precej velik vpliv, drugi pa zgolj mizernega.
Spremembe algoritma v bistvu na novo redefinirajo kaj je pomembno pri razvrščanju in kaj ne. In ne samo to, spreminjajo se tudi pravila zaradi česa je lahko spletna stran sankcionirana. Če je bilo npr. do nedavnega nekaj tretirano kot dobra praksa, lahko čez noč ta ista zadeva pridobi ogromen negativen vpliv.
Bodimo konkretni. Panda je med drugim zelo sankcionirala spletne strani, ki so pridobivale povezave v ti. articles direktorijih. Penguin pa je zelo sankcioniral spletne strani, ki so imele preveč eksaktne anchor tekste. To so tisti teksti, ki se nahajajo na povezavi. Če je npr. podjetje, ki se ukvarja s prodajo pisarniške opreme, pred 3 leti lahko hitro prišlo do dobrih pozicij, če je pridobilo čim več zunanjih povezav z exact anchor tekstom “pisarniško pohištvo”, je bilo to isto podjetje sankcionirano s precejšnjo izgubo pozicij, ko je udaril Penguin.
Kaj lahko naredite če je tudi vas udaril Penguin?
Nujno preverite od kod prihajajo povezave do vaše spletne strani in kakšen je anchor tekst na teh povezavah. Priporočam uporabo MOZ-ovega (moz.com) orodja Open Site Exlorer, ki ga najdete na naslovu https://moz.com/researchtools/ose.
Če imate preveč istih anchor tekstov, jih bo NUJNO potrebno popraviti. Vaš ti. “link profile” mora izgledati namreč čim bolj naravno. To pomeni, da uporabljate na linkih različne ključne besede, ime podjetja, ime blagovne znamke, da ponekod na linkih, ki vodijo do vaše strai piše tudi “kliknite tukaj”, “klikni za več informacij”, ipd.
Tudi če boste popravili večino spornih linkov, se spremembe ne bodo poznale v nekaj dneh. Potrebno je veliko potrpežljivosti, saj lahko do sprememb in tako željenega izboljšanja pozicij na iskalnikih pride šele po nekaj mesecih.
Kontaktirajte nas, če ste utrpeli padec pozicij! Pomagali vam bomo priti nazaj na pozicije kjer ste nekoč že bili. Kliknite na optimizacija strani in zahtevajte ponudbo.