Uporaba meta oznak

meta-oznakeZ vidika pozicioniranja spletne strani na iskalnikih je priporočljivo, da ima vsaka posamezna podstran poleg lastnega naslova tudi lastne meta oznake za opis in ključne besede (description tag, keywords tag). Ena izmed najpogostejših napak, ki jih zasledimo na spletnih straneh je udi ta, da je v meta oznakah, ki definirajo ključne besede (META NAME=”keywords” content=”…….”) mnogo preveč besed. Zavedati se morate, da se pomembnost vsake posamezne besede manjša z večanjem njihovega števila. Poleg tega so besede, ki se pojavijo v meta oznakah povsem nekoristne, če se ne pojavijo še v vsebini strani.

Da pa ne bi preveč pričakovali od ključnih besed v meta oznakah, velja opozorilo, da imajo zaradi številnih zlorab, ki so se dogajale v preteklosti iz leta v leto manjši pomen; nekateri iskalniki jih celo prezrejo.

So pa zato toliko bolj pomembne meta oznake za opis spletne strani (META NAME=”description” CONTENT=”…”), ki vplivajo med drugim tudi na opis spletne strani, ki se pri pregledu rezultatov pojavi na iskalnikih. Pri izpisu rezultatov iskanj na iskalnikih se pod naslovom spletne strani, ki je definiran s Title oznako, izpiše namreč ravno tisto, kar je napisano v meta oznaki za opis.

Če meta oznak za opis ne uporabljamo, se na iskalnikih pri izpisu rezultatov iskanj pod naslovom spletne strani običajno izpiše nepomenski tekst, saj iskalni robot v meta oznakah ne najde opisa strani in namesto tega prikaže nekaj naključno izbranega teksta, ki ga najde na spletni strani.

Ravno zaradi tega razloga je uporaba omenjene meta oznake še posebej priporočljiva, saj bodo uporabniki pri pregledovanju rezultatov iskanja lahko takoj vedeli, kaj določena spletna stran v sklopu spletne predstavitve ponuja. V meta oznake za opis nikar ne pišite dolgih spisov. Priporočljiva dolžina je 200 znakov, kar predstavlja cca. 2 vrstici teksta. Tako kot velja za naslove, velja tudi za meta oznake – vsaka podstran naj ima lastne meta oznake za opis in ključne besede.

Leave a Comment