Ključne besede, ki so pomembne za optimizacijo spletne strani morajo biti integrirane v vse pomembnejše elemente spletne predstavitve, kamor spadajo seveda tudi objavljene povezave na spletni strani. Ključne besede so pomemben element pri navajanju vseh notranjih in zunanjih povezav spletne predstavitve.
Najbolje da si njihovo pravilno uporabo ogledamo kar na konkretnem primeru. Če na vaši spletni strani uporabljate povezave na takšen način kot v naslednjem primeru: »Za ogled akcijske ponudbe poslovnih daril kliknite tukaj.«, vas moramo seveda opozoriti, da jih morate nujno popraviti, sploh če bi radi vašim ključnim besedam dali večjo pomembnost in dosegli boljše pozicije na iskalnikih.
Primerna uporaba povezave iz zgornjega primera bi bila naslednja: »Oglejte si akcijsko ponudbo poslovnih daril.» Finta je v tem, da v prvem primeru obesimo povezavo besedi, ki ni vaša ključna beseda povrh vsega pa sama po sebi uporabniku ničesar ne pove.
V drugem primeru bomo z uporabo ključnih besed na povezavi, poskrbeli za njihovo večjo vrednost, kar bo prineslo dodatne točke pri pozicioniranju strani na iskalnikih, povrh vsega pa bo uporabniku že ob pogledu na povezavo (poslovnih daril) takoj jasno, kam vodi povezava.